English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش 10 درصدی زندانیان غیرعمد استان چهارمحال و بختیاری

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: آمار موجودی زندانیان جرایم غیرعمد این استان نسبت به شهریور ماه سال جاری 10 درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حافظ طاهری با اعلام آمار زندانیان تحت حمایت این مجموعه مردمی اظهار کرد: هم اکنون 236 محکوم غیرعمد در سطح زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری تحمل حبس می‌کنند که یک نفر از آن‌ها زن و مابقی مردان اغلب متاهل و عائله هستند.

وی با تقدیر از همیاری خیرین استانی در راستای حبس زدایی از زندان‌ها افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه تعداد ۱۵۶ زندانی جرائم غیرعمد با رقم بدهی ۱۰۹ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال از بند حبس رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاددیه در چهارمحال و بختیاری با تفکیک جرایم این زندانیان گفت: ۱۰۲ نفر از این مددجویان را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک، ۳۹ نفر را معسران در پرداخت تعدات مربوط به مهریه و نفقه و مابقی را زندانیان ناتوان در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار تشکیل می‌دادند.

وی یادآور شد: در کنار تسهیلات اعطایی ستاددیه، 5 میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال از بدهی این زندانیان از طریق اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ۸ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال از این میزان بدهی نیز توسط شرکت‌های بیمه گر تامین شد.

وی شکات خصوصی و اولیاءم را در خط مقدم خیرین در راستای آزادی زندانیان نیازمند اعلام کرد و افزود: در روند آزادی 156 زندانی یاد شده قابل تامل است به میزان ۶۱ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال از از سوی طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

 انتهای پیام /

۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۲
تعداد کلیک: ۱,۴۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.