English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 5 زندانی غیرعمد توسط زوج ارومیه‌ای

کمک 130 میلیون ریالی زوج نیکوکار ارومیه‌ای آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه را بدنبال داشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یحیی سلطانی مدیر نمایندگی ستاددیه استان آذر بایجانغربی با اعلام این خبر گفت: روز پنچ شنبه (25 آبان ماه) در آخرین ساعات وقت اداری  یک زوج  از خیرین شهرستان ارومیه که هر دو از کار کنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه  هستند با مراجعه به این نهاد مردمی ضمن اهدای مبلغی معادل 130 میلیون ریال زمینه آزادی 3 زندانی عائله‌مند محکوم به جرایم مالی و 2 بدهکار ناشی از دیات حوادث رانندگی را فراهم نمودند.

وی با بیان این که یک نفر از این محبوسان آزاد شده از اقلیت‌های دینی استان است، افزود: ارومیه یک شهر چند قومیتی با ادیان و مذاهب گوناگون است. هرچند اکثریت مردم این شهر را ترک‌های آذری تشکیل داده‌اند اما مسیحیان زیادی اعم از آشوری و ارمنی هم در این منطقه ساکن هستند که بعضا در جمع مددجویان این نهاد حمایتی زندانیانی غیرمسلمان هم حضور دارند؛ افرادی که فارغ از دیانت آن‌ها در صورت احراز «ناتوانی مالی» و شرط «آبرومندی» از تسهیلات ستاد بهره‌مند شده و می‌شوند.

سلطانی یادآور شد: به همت خیرین استانی هرچند آمار زندانیان زن جرایم غیرعمد به صفر رسیده است، اما هم‌اکنون 487 مددجوی واجد شرایط مرد در بند زندان‌های آذربایجان غربی حضور دارند که سرانه آزادی برای کمک به این افراد به طور میانگین 35 میلیون تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۵۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.