English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 18 زندانی غیرعمد کرمانی به مناسب روزهای پایانی ماه صفر

مدیر نمایندگی ستاددیه کرمان گفت: در روزهای پایانی ماه صفر با کمک 6 میلیارد و 789 ریالی خیرین استانی زمینه آزادی هجده زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام با بیان مبلغ بدهی این زندانیان در آستانه آزادی افزود: مبلغ کل بدهی مددجویان رقمی معادل 24 میلیارد و 723 میلیون ریال بوده که با تلاش گروه صلح و سازش ستاد دیه نزدیک به 17 میلیارد ریال از مبلغ مذکور از اولیاءدم و شکات گذشت شده است.

وی با بیان اینکه این آزادی‌ها مربوط به محبوسان زندان‌های کرمان، رفسنجان ، بافت، جیرفت ، بم ، کهنوج و سیرجان هستند، یادآور شد: تعداد 2 نفر از این افراد را بدهکاران دیه ناشی از تصادفات رانندگی و 16 نفر را هم محکومان مالی ناشی از چک، مهریه و نفقه شامل می‌شوند.

موسوی‌قوام تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری ستاد استان توفیق در آزادی تعداد135 مددجوی جرائم غیر عمد را از سطح زندان‌های استان داشته است اما در مقابل آمار ورودی زندانیان غیرعمد نه تنها کاهش نداشته، بلکه افزایش زیادی را هم شاهد هستیم. بویژه در مورد محکومان مهریه که متاسفانه بیشترین طیف از مددجویان متقاضی کمک از ستاددیه را هم شامل می‌شوند.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد 280 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان کرمان تحمل حبس می‌کنند که رقم بدهی آن‌ها بیش از 80 میلیارد ریال گزارش می‌شود.

انتهای پیام /

۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۳۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.