English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مماشات در تضامین بانکی کاهش جمعیت کیفری را بدنبال دارد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان گفت: تسهیل در ارایه وام‌های قرض‌الحسنه و مماشات در مشکل مربوط به تضامین بانکی، موجب کاهش حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هفتمین جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان هرمزگان با حضور اکبر سلیمانی مدیرکل محترم زندانها و همچنین نمایندگانی از دادگستری کل، کمیته امداد و شرکت حمل نقل و مسافربری در دفتر این نهاد مردمی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احمد مرادی نژاد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به حدیث نبوی «واللّه لقضاء حاجه المومن خیرٌ من صیام شهر واعتکافه» گفت: طبق این فرمایش نورالنی که با ذکر یک قسامه همراه است، خاتم انبیاء برآورده نمودن حاجت یک مومن را بهتر و برتر از یک ماه روزه‌داری و یک ماه اعتکاف مطرح فرموده‌اند که با این بیان قابل تامل شایسته است حل مشکلات مردم را بیش از اینکه یک شغل برای تامین معیشت خانواده بپنداریم ، این موهبت را یک نعمت الهی بدانیم.

وی با بیان عملکرد این ستاد در سال جاری افزود: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه سال 96 تعداد 110 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 12 میلیارد ریالی به همت کمک‌های مردمی از بند حبس رهایی یافته اند.

این مقام مسئول با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان مرکزی بندرعباس اظهار کرد: در دیدار چهره به چهره با مددجویان این ندامتگاه امید است با جذب حداکثری تسهیلات تخصیصی بانک‌های عامل زمینه آزادی 45 درصد زندانیان موجود فراهم شود.

گفتنی است، هم اکنون 128 محکوم غیرعمد واجد شرایط در این استان تحمل حبس می‌کنند که 5 نفر از این افراد را بانوان بدهکار مالی جرایم غیرکلاهبرداری شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۵۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.