English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیرمرد 70 ساله به دلیل عجز در پرداخت بدهی در زندان بسر می‌برد

پیرمرد اردکانی که در امر تولید گیاهان گلخانه ای فعالیت داشته به دلیل قرار گرفتن زمینش در اختیارش در اراضی ملی از دی ماه سال 93 در زندان مرکزی یزد بسر می‌‎برد.

به گزارش ایسـنا، آقاصابر بازنشسته فرهنگی است و 8 فرزند دارد. وی در امر تولید گیاهان گلخانه‌ای فعالیت داشته و زمین در اختیار او جزو اراضی ملی بوده که در نهایت به مشکل برخورده و بدهکار شده است. این زندانی 2 فرزند معلول جسمی و حرکتی دارد و خودش از افسردگی شدید رنج می‌برد.

آقا صابر در سال ۸۶ به همراه یکی از دوستان قدیمی خود در استان بوشهر جهت تاسیس گلخانه هزینه‌هایی متحمل می‌شود و با هر سختی به امید اینکه با تولید گیاهان زینتی از بار این فشار خارج خواهند شد و با وجود سود کم 6 ماه به ادامه فعالیت می‌پردازند، اما مشکل از آنجا شروع می‌شود که اولین برگه‌های قضایی را مبنی بر تحویل محل اشتغال خود دریافت می‌کند. به دلیل اینکه زمین محل استقرار گلخانه از جمله اراضی احیا شده از سوی دولت بوده و این بنا روی اراضی ملی تاسیس شده بود، لذا  از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل آمده و زمین از آن‌ها طبق حکم دادگاه رسیدگی کننده گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، ستاد دیه از شاکی پرونده تا میزان 74 میلیون تومان گذشت گرفته و تا 16 میلیون تومان هم در قالب تسهیلات ویژه به او داده است و خانواده زندانی نیز تا کنون نزدیک به 35 میلیون تامین کرده‌اند، اما بابت الباقی 96 میلیون تومانی این پیرمرد اردکانی هنوز در زندان است.

انتهای پیام/

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۷۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.