English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همت خداپسندانه و اقدام انسان دوستانه ستاد دیه ستودنی است

امام جمعه شهرستان میانه در دیدار با رییس و مددکاران فعال در امورات دیه زندان میانه همت خداپسندانه و اقدام انسان دوستانه اعضای ستاد دیه استان را ستودنی توصیف کرد و گفت: همت خداپسندانه و اقدام انسان دوستانه ستاد دیه ستودنی است.
  
به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت الاسلام حامدی در دیدار با اعضای ستادیه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با خدمت به خلق خدا را کیمیایی دانست که شایسته انسانهای سعادتمند است . 
وی با ابراز خرسندی از فعالیتهای ستاد دیه استان و پس از استماع گزارش رییس زندان میانه افزود: امیدواریم جدیّت و خدمت خالصانه خیرین و فعالین در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد رضایت حضرت حق را فراهم آورده و این خدمات چون گوهر تابناکی در پرونده اعمال حسنه عزیزان ثبت گردد.
امام جمعه شهرستان میانه ضمن دعوت از مردم و خیرین به این امر خداپسندانه وکمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: چه غرور آفرین است عزیزانی در کمال صداقت و خلوص نیت با بذل مال و جان در مسیر رفع مشکلات و نیازمندی انسانهایی که بناخواسته و بدون انگیزه در ارتکاب جرم بدلیل جرایم غیرعمد روانه زندان می شوند تلاش نموده و امید وسرزندگی را به خانواده های آنان ارزانی می دارند .
حامدی ضمن تشکر از خیرین ، اعضای هیات مدیره و هیات امنای ستاد دیه ، مدیرعامل ستاد دیه استان و مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی به جهت پیگیری دلسوزانه و فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان میانه ، خواستار اطلاع رسانی فعالیتها و اقدامات ارزشمند ستاد دیه در سطح شهرستانها شدند .
 
علیرضا قویدل رییس زندان میانه با ارائه گزارشی از فعالیتهای ستاد دیه در شهرستان اظهار داشت : الحمدا... در سال گذشته این شهرستان بالاترین سهم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و جذب کمکهای بلاعوض ستاد دیه را داشته است . 
وی افزود : با جدیّت و پیگیری عزیزان ستاد دیه و همکاران عزیزم در مددکاری زندان میانه ، مددجویان جرایم غیرعمد طی فرایندی سالم و دقیق شناسایی و با اعطاء کمکهای بلاعوض و تسهیلات از زندان آزاد می شوند .
رییس زندان میانه تعداد مددجویان آزادشده زندان میانه را طی شش ماهه اول سال جاری  8 نفر اعلام و گفت : این تعداد زندانی با پرداخت نهصد و هشتاد و چهار میلیون ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات ستاد دیه و اعطای سیصد میلیون ریال وام قرض الحسنه و مبلغ دو میلیارد و پانصد و نوزده میلیون و پانصد و شصت و چهار هزار و پانصدو سی و شش ریال اخذ گذشت رضایتمندانه از شاکیان ، آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند .
 
۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۲۳
تعداد کلیک: ۲,۲۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • شهاب محبتی
  • ۶ آبان ۱۳۹۳ ۲۳:۵۹
  • 0
  • 0
    0

سلام من در دوران خدمت طی سهل انگاری که انجام دادم موجب تیراندازی سمت دوستم بود و مجروح شدن ان و الان به پرداخت 2/3 دیه کامل و یه 6% دیه کامل دیگه شدم و 2 سال وقت برای پرداختش دادن و من پولی برای پرداخت کردن این مقدار پول رو ندارم کسی می تونه کمکم کنه یا
راه حلی بهم پیشنهاد بده ؟ ممنون میشم 09358257147


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.