English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۷ زندانی غیرعمد با کمک ۵۸۸ میلیونی ورزشکاران یزدی

در همایش پیاده‌روی استان یزد زمینه آزادی ۷ زندانی جرایم غیرعمد با کمک ۵۸۸ میلیون ریالی ورزشکاران حاضر در این برنامه خانوادگی فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاددیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: به دنبال تمدید تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و این نهاد حمایتی همایش پیادروی این هفته به میزبانی مردم شهر یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای آموزش‌ ساده قوانین به مردم و فرهنگسازی در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها ستاددیه در حاشیه این برنامه فرهنگی ورزشی ضمن برپایی غرفه‌ای به توزیع اقلام فرهنگی منجمله کتابچه‌هایی با عنوان دانستنی‌های مربوط به مهریه، چک و نفقه پرداخت.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یزد با تقدیر از همیاری خیرین استانی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌‎ها گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری موجبات آزادی ۷۵ مددجوی نیازمند آبرومند جرایم غیرعمد با بدهی ۹۷ میلیارد ریالی فراهم شده است که در این میان جالب است مبلغی معادل ۷۳ میلیارد ریال از سوی شکات خصوصی گذشت اخذ شده است.

افشون افزود: امسال علاوه بر برگزاری ۱۰ جشن گلریزان در سطح استان و دومین سری برنامه زنده تلوزیونی ماه مهربانی با راه اندازی پویش مردمی از طریق  سامانه پرداخت تلفن همراه در این برنامه شاهد کمک‌های مردمی بسیار خوبی بودیم که این ستاد توانست رشد چشمگیری در مقوله آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشته باشد.

وی با اشاره به آمار زندانیان تحت حمایت ستاددیه گفت: در حال حاضر ۱۵۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان یزد تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد ۲۳ نفر با بدهی‌های ناشی از تعهدات دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، ۵۷ نفر بابت موضوعات مهریه ونفقه و ۷۷ محکوم مالی نیز به دلیل صدور چک‌های بدون پشتوانه با مبلغ بدهی ۲۸۰ میلیارد ریالی در بند حضور دارند.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱
تعداد کلیک: ۱,۶۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.