English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیاده‌روی عاشورائیان آزادی 5 زندانی غیرعمد همدانی را رقم زد

مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادی تعداد 5 نفر از محکومان مالی غیرکلاهبرداری واجد شرایط بواسطه کمک‌های جمع‌آوری شده در حاشیه همایش پیاده روی عاشورائیان این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله روحانی‌منش با تقدیر از همیاری ورزشکاران و نیکوکاران حاضر در این اقدام معنوی گفت:روز جمعه (14 مهر ماه) به مناسبت آغاز هفته ناجا همایش پیاده روی خانوادگی عاشورائیان استان همدان به همت فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد که در حاشیه این برنامه خانوادگی شرکت‌کنندگان با اهدای مبلغی معادل 350 میلیون ریال زمینه آزادی 5 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاددیه را فراهم نمودند.

وی اظهار کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از 800 میلیون ریال بود که با تلاش گروه صلح و سازش این مجموعه حمایتی بیش از نیمی از میزان بدهی از سوی اولیاءدم و شکات خصوصی گذشت رضایتمندانه اخذ گردید.

مدیرنمایندگی ستاددیه استان با بیان اینکه جرم محبوسان یاد شده همگی بابت ناتوانی در پرداخت بدهی ناشی از چک بود، افزود: با همکاری و مساعدت نیکوکاران از ابتدای سال جاری تا کنن هم زمینه آزادی بیش از 140 زندانی غیرعمد فراهم شده است.

وی بیان کرد: 102 نفر از این زندانی بابت ناتوانی در پرداخت بدهی‌های مالی ناشی از چک، 19 نفر به دلیل عدم استطاعت مالی در قبال تعهدات مهریه، 19 زندانی هم به علت ناتوانی در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار در بند حضور داشتند که به برکت کمک‌های مردمی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

s

a

انتهای پیام /

۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۶۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.