English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۱۸۴ زندانی غیرعمد استان مرکزی با بدهی 2 میلیاردی

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی از آزادی ۱۸۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدحسن حسین‌بیگی با اعلام این خبرگفت: برای آزادی این زندانیان در مجموع مبلغی معادل ۱۹ میلیارد و۷۱۰ میلیون ریال از محل منابع مالی ستاد دیه استان وکشور پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ کل بدهی ۱۵۹ نفر از این مددجویان که شامل محکومیت‌های ناشی از دیات حوادث رانندگی، تعهدات مهریه و بدهی‌های مالی غیرکلاهبرداری است اعتباری در حدود ۶۱ میلیارد و500 میلیون ریال پرداخت شده است. زمینه آزادی ۲۵ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان نیز با مراجعه حضوری خیرین نیک‌اندیش و پرداخت مستقیم بدهی این افراد فراهم گردید.

به گفته حسین‌بیگی در ۶ ماهه سال جاری میزان تعهدات نقدی خیرین استان در جشن‌های گلریزان مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد و 400 میلیون ریال بوده که تاکنون میزان واریزی این تعهدات مبلغ ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال بوده و در حقیقت ۹۳ درصد این تعهدات محقق گردیده است. ضمن اینکه میزان کل کمک‌های واریزی خیرین در سال‌جاری با کل پرداختی خیرین در طول سال‌های ۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ برابری می‌کند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه وکمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی همچنین با اعلام تعداد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ۶ ماهه اول سال ۹۵ گفت: در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۹۵ نفر از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند و با توجه به آزادی ۱۸۴ نفری در ۶ ماهه نخست امسال این رقم رشدی ۹۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام /

۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳
تعداد کلیک: ۱,۵۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.