English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک یک میلیاردی خیرین در همایش پیاده‌روی ارس

علاوه بر کمک 300 میلون ریالی خیرین، مسئولین منطقه تجاری ارس به عنوان دومین منطقه آزاد توسعه یافته کشوری، با کمک 700 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 5 مددجوی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، همایش پیاده روی خانوادگی «صبح و نشاط» با حضور مسئولین استانی و کشوری این هفته (24 شهریور ماه) در پارک کوهستان ارس برگزار شد.

رسول هاشمی، معاون ستاددیه استان آذربایجان شرقی در بخشی از این برنامه که به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شد با تقدیر از مشارکت مدیران این منطقه صنعتی در راستای حبس زدایی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد گفت: منطقه آزاد ارس در هفت بخش تجاری به دلیل ظرفیت‌های بالای آن و امکانات ایجاد شده بواسطه مجاورتش با کشورهای آذربایجان و ارمنستان ظرفیت‌های خوبی برای تداوم این جنس برنامه‌ها داشته و دارد.

وی افزود: جلفا به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی ایران به دلیل مرز مشترک خودش با جمهوری خودمختار نخجوان می‌تواند علاوه بر جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادی مددجویان تحت حمایت ستاددیه در موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی نیز در پرترددترین مرز مسافری ایران، پس از فرودگاه‌های تهران نقش آفرین باشد.

معاون ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با تقدیر از مشارکت فدراسیون ورزش‌های همگانی در راستای طرح موضوعات اجتماعی و بویژه مشکلات زندانیان غیرعمد اظهار کرد: این روزها زندان جلفا میزبان ورزشکاری است که اگر موضوع ناتوانی مالی او نبود قطعا او و شاگردانش در جمع ما حاضر بود. مربی ورزشکاری که به دلیل اجرای یک فن اشتباه و بدون هیچ سوء نیتی در آموزش فن به شاگردانش به دیه چند صد میلیون تومانی محکوم و در ادامه با طرح شکایت به دلیل عدم استطاعت مالی روانه زندان می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر کمک 700 میلیون ریالی مجموعه منطقه آزاد ارس با احتساب کمک‌های مردمی و مساعدت‌های دیگر مجموعه‌های صنعتی این منطقه در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد ریال در این همایش خانوادگی در راستای آزادی زندانیان تحت حمایت ستاددیه جمع‌آوری شد.

گفتنی است، با هدف بهره‌مندی از ظریفیت‌ همایش‌های‌ پیاده‌روی و تلاش در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها تفاهم‌نامه‌ همکاری ستاد دیه کشور و فدراسیون ورزش‌های همگانی ماه گذشته (21 مرداد ماه) به امضای روسای دو مجموعه‌ رسیده است.

s

انتهای پیام /

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۷۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.