English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نحوه پرداخت دیه دانش‌آموزان هرمزگانی بررسی شد

جلسه رسیدگی به نحوه پرداخت دیات فوتی و جرحی مربوط به دانش‌آموزان هرمزگانی با حضور مدیرعامل ستاددیه کشور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جلسه ویژه کمیسیون عمران مجلس در خصوص بررسی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور، داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور برگزار و نحوه پرداخت کامل دیه 299 میلیون تومانی درگذشتگان این واقعه و خسارات‌های بدنی 19 میلیون تومانی مصدومان آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به میزبانی محمدرضا رضایی، رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران خانه ملت برگزار شد، علاوه بر تسهیل در نحوه پرداخت دیات تصادف اتوبوس ولوو حامل دانش‌آموزان هرمزگانی، چگونگی برپایی اردوهای دانش‌آموزی بویژه نحوه برگزاری این برنامه‌های فرهنگی در مدارس مورد تحلیل قرار گرفت.

بامداد دهم شهریور ماه یک هیات دانش‌آموزی که به منظور شرکت در اردوی تابستانی به استان فارس سفر کرده بودند، در مسیر بازگشت به خانه در محور داراب به بندرعباس دچار حادثه شده و به دنبال آن 9 نفر جان خود را از دست داده و 34 دانش‌آموز مصدوم می‌شوند.

تاکنون با پیگیری‌ بیمه دانا بخشی از دیه جان‌باختگان در قالب اوراق بانکی به خانواده‌های متوفی پرداخت شده و تعهدات شرکت بیمه‌گر قبال 8 مصدوم بستری شده این واقعه در بیمارستان‌های استان فارس هم بعد از حصول نظر نهایی در کارشناسان، در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

G 

Q A A

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱
تعداد کلیک: ۱,۶۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.