English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بدهی 150 زندانی غیرعمد یزدی 3 میلیارد تومان است

مدیر عامل ستاد دیه یزد گفت: هم اکنون 150 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان با مبلغ بدهی 3 میلیارد تومانی در حبس حضور دارند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به کمک نیکوکاران یزدی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد استان با بدهی بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از بند حبس رهایی یافته و با سپری کردن مدت تقریب 4 ماه حبس به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با تفکیک مددجویان آزاد شده گفت: ۲ محکوم به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، ۴ نفر با عنوان بدهی‌های مالی غیرکلاهبرداری و ۵ نفر هم بابت تعهدات ناشی از مهریه در این طرح از بند زندان استخلاص یافتند.

مدیرنمایندگی استان با بیان اینکه بالغ بر نیمی از کل بدهی این افراد به عبارتی معادل ۵ میلیارد ریال از سوی شکات گذشت شده است، افزود: در حال حاضر 150 زندانی واجد شرایط به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می‌برند که از این تعداد زندانی 20 نفر بابت دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی، 60 نفر با محکومیت مهریه‌‎های پرداخت نشده و 70 نفر هم بابت صدور چک بدون محل در پشت میله‌های سرد زندان حضور دارند.

انتهای پیام /

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹
تعداد کلیک: ۱,۶۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.