English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 43 زندانی غیرعمد اردبیلی در دهه ولایت

ستاددیه اردبیل در قالب طرح ولایت از عید سعید قربان تا عید غدیر خم به همت خیرین استانی زمینه آزادی 43 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش روبط عمومی ستاددیه کشور، آیین آزادی 22 مددجوی جرایم غیرعمد اردبیلی با حضور جمعی از بانوان نیکوکار این استان در محل ساختمان نمایندگی ستاددیه استان برگزار شد .

 یوسف خدادادی، معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس نمایندگی ستاددیه استان در این مراسم گفت :در دهه مبارک امامت و ولایت تعداد  43نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندانهای استان با مبلغ بدهی بالغ بر  42میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافتند.

 وی یادآور شد: 80 درصد زندانیان جرایم غیرعمد حال حاضر استان را محکومان مالی شامل می‌شوند که عمده این افراد به علت نابسامانی و رکود بازار روانه حبس شده‌اند .

خدادادی افزود: در حال حاضر تعداد زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل  328نفر می‌باشد که به تفکیک 249 نفر با عنوان صدور چک بلامحل، 73 مددجو به علت تعهد مهریه‎‌های پرداخت نشدنی و 6 نفر هم به دلیل دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی در بند هستند.

وی در تشریح کثرت زندانیان گفت: بعد از زندان مرکزی اردبیل، بیشترین تعداد زندانی جرایم غیرعمد را زندان مشگین شهر با 60 محبوس به خود اختصاص داده است.

خدادادی تصریح کرد: در مدت پنج ماه گذشته 208 زندانی جرایم غیرعمد استان با کمکهای خیرین و تلاش ستاد دیه استان و  گذشت شاکیان از زندانهای استان آزاد شدهاند که برای آزادی این افراد 80 میلیارد ریال پرداخت شده است.

نایب رئیس هیات امنای نمایندگی  ستاد دیه استان از فراهم سازی زمینه آزادسازی زندانیان در ماه محرم خبر داد و افزود: تا اربعین حسینی تلاش خواهیم کرد  72تن از زندانیان جرایم غیرعمد را از زندان‌های استان آزاد کنیم .

انتهای پیام /

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۳۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.