English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش تعاملات ستاددیه و شورای حل اختلاف حبس زداست

معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت: تعامل بیشتر ستاددیه و شوراهای حل اختلاف ضمن حذف بسیاری از مراحل وقت‌گیر قضایی، کاهش جمعیت زندان‌های استانی را هم به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مجید احسانی در دیدار با سرپرست شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی همکاری بیشتر فی‌مابین با ستاد دیه و ایجاد شعبه شورای حل اختلاف ستاد دیه استان آذربایجان شرقی را در جهت تسریع رسیدگی به پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دفاتر نمایندگی ستاددیه 36 درصد از مجموع کل بدهی را از طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ نموده‌اند، افزود : با تاسیس شعبه شورای حل اختلاف در محل این مجموعه مردمی، بدون شک موضوع اخذ گذشت از شکات خصوصی و اولیاءدم به طور نظامند و با رشدی بالایی همراه خواهد بود.

معاون اجرایی ستاددیه کشور با تشریح طرح‌های اجرایی ستاد دیه در ایام دهه ولایت اظهار کرد: ستاد دیه در قالب طرح ولایت در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر به زندانیان سادات محکوم به جرایم غیرعمد کمک ۵۰ میلیون تومانی اعطا کرد.

گفتنی است، هم‌اکنون ۴۵۲ زندانیان جرائم غیرعمد در استان آذربایجان‌شرقی تحمل حبس می‌کنند که 80 درصد این مددجویان با عنوان محکومیت‌های مالی در زندان حضور دارند.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۷:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۶۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.