English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برنامه جامع غدیر با حضور رییس سازمان زندان‌ها رونمایی شد

با هدف تسریع در روند رسیدگی به پرونده زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری، نرم‌افزار غدیر در محل ستاددیه کشور رونمایی و این برنامه جامع در سطح کشور اجرایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، افزایش امنیت اطلاعات مربوط به مددجویان، ثبت سراسری اطلاعات متقاضیان مشمول کمک این نهاد حمایتی، سهولت در دسترسی به سوابق قضایی از طریق برقراری ارتباط با سامانه جامع سازمان زندان‌ها (پانیذ)، حذف اسناد فیزیکی، نظارت بر تمام مراحل رسیدگی به یک پرونده و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، از جمله ویژگی‌های نرم‌افزار یاد شده است.

این برنامه صبح امروز (11 شهریور ماه) با حضور سید مرتضی بختیاری قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی و رییس هیات امناء ستاددیه کشور، سید علاء میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها و عضو هیات مدیره، علی‌اکبر یساقی نایب رییس هیات مدیره، سید اسدالله جولایی مدیرعامل و دیگر اعضای این مجموعه مردم نهاد به طور رسمی افتتاح شد.

گفتنی است، نرم افزار جامع غدیر از تیر ماه امسال به مدت دو ماه به طور آزمایشی در نمایندگی استان‌های کرمان، تهران، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی و البرز  مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.

ad 

s a

انتهای پیام /

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۰۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.