English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 21 زندانی غیرعمد به مناسبت عید قربان

همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان آیین آزادی 21 تن از زندانیان جرایم غیرعمد اردبیلی با حضور جمعی از مسئولین قضایی و خیرین استانی در ستاد دیه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یوسف خدادادی معاون رییس کل دادگستری و نایب‌ ریس هیأت امنای نمایندگی ستاددیه استان اردبیل در ابتدای این مرایم در سخنانی گفت: بدهی این 21 مددجوی واجد شرایط رقمی بالغ بر 21 میلیارد ریال بود که قریب به نیمی از این مبلغ با همکاری خوب شکات خصوصی گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال جاری افزود: در پنج ماهه سال گذشته با حمایت خیرین 85 زندانیان جرایم غیرعمد استان با بدهی 18 میلیارد ریالی از بند حبس رهایی یافتند که این آمار در سال جاری با افزایش چشمگیری به تعداد 208 نفر رسیده است.

خدادادی با بیان اینکه 4 نفر از رهایی یافتگان امسال را نسوان شامل می‌شدند یاد آور شد: در تفکیک محکومیت  این افراد هم باید گفت 173 نفر از این زندانیان بابت صدور چک بدون پشتوانه، 32 محبوس به دلیل ناتوانی در پرداخت تعهدات مربوط به مهریه و 3 نفر هم با محکومیت‌های ناشی از پرداخت دیات ناشی از حوادث رانندگی در بند حضور داشتند.

 a

انتهای پیام /

 

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۶۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.