English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 116 میلیونی زنجانی‌ها به 8 زندانی غیرعمد

ورزشکاران زنجانی در همایش پیاده‌روی شهر زنجان با اهدای کمک 115 میلیون و 800 هزار تومانی خود زمینه آزادی 8 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر زنجان که صبح روز گذشته (3 شهریور ماه) برگزار شد، خیرین نوعدوست با اهدای مبلغی در حدود 116 میلیون تومان زمینه آزادی 5 بدهکار مالی (غیرکلاهبرداری) و 3 مددجوی ناتوان در پرداخت دیات ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی را فراهم کردند که مدت تقریبی حبس این افراد 5 ماه گزارش شده است.

علی خجلی، مدیر نمایندگی ستاد دیه زنجان در این همایش فرهنگی ورزشی با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال گذشته اظهار کرد: سال 95  به همت کمک‌های مردم نوعدوست این استان 204 زندانی جرایم غیرعمد این استان از بند زندان رهایی یافتند که این آمار آزادی‌ها با رشد نسبی نسبت به مدت مشابه سال قبل از ابتدای فروردین امسال به 150 مورد آزادی رسیده است.

وی افزود: هم اکنون 315 زندانی واجد شرایط بهره‌مندی از تسهیلات مردمی در این استان تحمل حبس می‌کنند که 6 نفر از این محکومان دربند را زندانیان نسوان شامل می‌شوند.

گفتنی است، مسئولین ستاد دیه استان زنجان با دایر کردن غرفه‌ای در مسیر این همایش خانوادگی، ضمن اطلاع‌رسانی از عملکرد این نهاد مردمی، با محوریت پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها‌ به توزیع اقلام فرهنگی و کتابچه‌های آموزشی پرداختند.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۶۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.