English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اولین جلسه کمیته یاوران ستاددیه استان اردبیل تشکیل شد

کمیته ی یاوران نمایندگی ستاددیه استان اردبیل با هدف کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان اردبیل در محل سالن جلسات ستاددیه ی استان اردبیل تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، کریم‌الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه استان در ابتدای این جلسه با اشاره به  چکونگی تشکیل ستاددیه ونقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 162 تن از زندانیان جرایم غیر عمد اردبیلی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که مبلغ محکومیت آنها رقمی بالغ بر 66 میلیارد ریال است.

وی افزود: در سال 96 تعداد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه محرم، در تلاش هستیم ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی موجود در این استان در بحث آزادی و هم در زمینه جمع‌آوری وجوه نقدی برای زندانیان جرایم غیر عمد رشد دو برابری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استفاده  بهینه از ظرفیت های ماه محرم در بحث آموزش ، پیشگیری ، اطلاع رسانی وهمچنین  جذب کمک های خیرین استان نقش موثری در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خواهد داشت .

محبوبی افزود : حرکت ستاددیه یک حرکت آرمانی و شیشه ای است که تمامی عملکرد آن مشخص و قابل رویت است و بابت همین موضوع یاوران ستاددیه استان باید تمام تلاش خود را در معرفی عملکرد این ستاد و بالابردن میزان عملکرد آزادی وجذب خیرین به کار گیرند.

انتهای پیام /

 

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۵۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.