English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ماهانه 88 زندانی غیرعمد در استان خراسان‌رضوی آزاد می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: به همت خیرین نوعدوست این استان به طور میانگین در هر ماه تعداد 88 زندانی جرائم غیر عمد آزاد می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ، جلسه هیات امناء ستاد دیه استان خراسان رضوی با حضور اعضای این نهاد حمایتی برگزار و ضمن رسیدگی به پرونده ۶۹ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان، مقرر گردید 11 پرونده مربوط به دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی در اولویت آزادی قرار گیرند.

در ابتدای این جلسه، جواد غفاریان طوسی مدیر نمایندگی ستاددیه استان ضمن ارایه عملکردی کوتاه از آمار آزادی‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با همیاری رییس کل دادگستری و قضات محترم محاکم قضایی، مدیرکل زندان‌ها و همچنین همکاری خوب روسای زندان‌ها و مددکاران تعداد۴۵۰ نفر از زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: به برکت حضور خادمان ملک پاسبان آستان قدس رضوی در روند رسیدگی به تعدادی از پرونده‌های مددجویان ستاددیه، مساعدت معاونت محترم اماکن متبرکه، و پیگیری مجدانه معاونت محترم خدّام، خوشبختانه علاوه بر آزادی‌هایی که در قالب طرح «یا ضامن آهو» داشتیم، در همین بازه زمانی با همکاری اداره کفشداران حرم رضوی به طور متوسط از ابتدای سال تا کنون هر ماه بیش از ۸۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان از بند رهایی یافته‌اند.

نیکوکاری که هزینه ختم پدرش را به مددجویان غیرعمد داد

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی با تقدیر از همیاری خیرین خداجوی استان در تسریع رسیدگی به پرونده‌های زندانیان آبرومند گفت: در همین هفته گذشته نیکوکار نیک اندیشی با مراجعه به ستاد دیه تمامی هزینه مراسم هفتم پدرش را با نیت خیرات در حق ابوی مرحوم‍‌شان صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرد که خوشبختانه این جنس اقدامات در سال‌های اخیر جای خودش را در بین مردم باز کرده و امید است با اطلاع رسانی خوب شاهد افزایش این نوع از همیاری‌ها باشیم.

وی ادامه داد: جاده خیرخواهی آن قدر بزرگ است که به هر میزان افراد خیّر به آن ورود کنند باز هم ظرفیت هست و خوشبختانه مشارکت نیکوکاران در این ستاد همواره زمینه آزادی زندانیان بسیاری را فراهم نموده است. که البته منظور از فراهم کردن زمینه آزادی صرفا پرداخت مبالغ ریالی و مالی نیست.

خیّری با گرفتن وام آزادی 5 زندانی را فراهم کرد

طوسی با اشاره به انواع مساعدت‌هایی که در راستای استخلاص زندانیان نیازمند انجام می‌شود گفت: در همین روزهای مبارک دهه کرامت خانم نیکوکاری که با خواندن خبر تلاش خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن علیه‌السلام در جریان اقدامات ستاددیه قرار گرفته بود، ضمن اخذ وام و مراجعه به ستاد دیه خراسان رضوی در آزادسازی 5 زندانی مشارکت کرد.

انتهای پیام /

 

۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۸۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.