English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور اعضای ستاددیه کشور در بازداشتگاه اوین

با هدف رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد ناشی از تصادفات رانندگی مدیرعامل ستاددیه کشور و معاونین او از بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این دیدار 3 ساعته که در محل تالار شهید کچویی بازداشتگاه اوین انجام شد، تعداد 15 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار دیه مشکلات خود را با مسئولین این نهاد مردمی مطرح کردند.

در این برنامه که با حضور سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، علی مهربان معاون اداری مالی ستاد، مجید احسانی معاون اجرایی ستاد دیه کشور و عباس کشانی مدیر امور استان‌ها، همراه بود مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران در سخنانی گفت: با کمک نیکوکاران و پیگیری‌های ستاد دیه، در 3 ماه نخست سال‌جاری، ستاد دیه استان تهران با کمک خیرین، 195 نفر از مددجویان واجد شرایط محکوم به جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با رقم بدهی بیش از 38 میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافتند.

منوچهر رحمانی با اشاره به اینکه در جمع این محبوسان آزاد شده 11 زندانی زن حضور داشتند، یادآور شد:  58 از این افراد استخلاص یافته را محکومان به پرداخت دیه، 133نفر را بدهکاران مالی و 2 زندانی را هم مددجویان مربوط به نفقه شامل می‌شوند.

وی با تقدیر از همیاری همیشگی خیرین خداجو اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، 117 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که از این تعداد 5 زندانی محکوم به دیات ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی، 79 نفر بابت صدور چک بدون پشتوانه و 33 نفر هم افراد ناتوان در پرداخت مهریه‌های معقول بودند.

 a

انتهای پیام /

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۸۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.