English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

12 زندانی جرایم غیرعمد از زندانهای خراسان شمالی آزاد شدند

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی گفت: در ماه مبارک رمضان 12 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های این استان آزاد شدند. ˈرضا استاجیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سه میلیارد و 760 میلیون ریال از محل کمک های مردمی و ستاد دیه برای تسویه بدهی این زندانیان بدهکار پرداخت شده است.

وی کل بدهی این مددجویان را هفت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بخشی از بدهی این افراد نیز با تلاش و پیگیری مددکاران و نیکوکاران از شکات تخفیف گرفته شد.

وی اظهار کرد: این زندانیان به علت بدهی مالی و ناتوانی در پرداخت مهریه، تصادف منجر به فوت و یا جرح و پرداخت نفقه به زندان محکوم شده بودند.

وی افزود: در سه جشن گلریزان که در ماه رمضان در شهرستانهای بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار شد، نیکوکاران دو میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادی زندانیان بدهکار پرداخت کردند.

استاجی خواستار حمایت و کمک نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان شد و گفت: این ستاد تلاش دارد تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را با رضایت شاکیان و پرداخت دیه آنان فراهم کند.

وی افزود: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 88888 ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی نزد بانک تجارت واریز کنند.

وی گفت: اکنون همچنان 110 زندانی به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد و بدهی در زندان های این استان محبوس هستند.

دو هزار و 700 مددجو در سه زندان و یک کانون اصلاح و تربیت خراسان شمالی نگهداری می شوند.
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۴۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.