English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن گلریزان شهرستان شمیرانات برگزار می‌شود

با همکاری فرمانداری شمیرانات و نمایندگی ستاد دیه استان تهران جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، در جلسه مشترک عزت الله خان‌محمدی فرماندار شمیرانات، یوسفی جمارانی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و منوچهر رحمانی، مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان تهران، راه‌های همکاری در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی جهت آزادی زندانیان نیازمند محکوم به پرداخت دیه و بدهی‌های مالی بررسی شد.

در این جلسه که در محل دفتر فرمانداری برگزار شده بود، مدیر نمایندگی ستاد دیه تهران گفت: با آزادی هر زندانی نیازمند و آبرومندی، هم خانواده شکات به حق قانونی خود می رسند و هم خانواده زندانی که شاید بیش از خود زندانی در معرض آسیبهای مختلف روحی و اجتماعی بوده اند، به آرامش قبلی خود باز می گردند.

رحمانی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در دهه کرامت گفت: جشن گلریزان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق است، از سوی دیگر می‌تواند زمینه‌ساز تحکیم بخش فرهنگ مشارکت را در جامعه فراهم می نماید.

وی افزود: با کمک نیکوکاران استان تهران و پیگیری ستاد دیه، طی سه ماه نخست سال جاری، ستاد دیه استان تهران با کمک خیرین، بانکهای عامل و شرکتهای بیمه و صندوق خسارتهای بدنی، توانست بدهی ۱۹۵ نفر که در مجموع بیش از ۳۸میلیارد ریال بود پرداخت کرده، موجبات آزادی آنان را فراهم نماید.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز با حمایت مردم نوعدوست تهرانی تعداد ۱۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده های‌ خود بازگشتند که از این تعداد ۵ زندانی بدهکار دیه، ۷۹ زندانی مالی و ۳۳ نفر هم محکوم مهریه بودند.

در این جلسه مقرر شد به زودی جشن گلریزان ویژه آزادی بدهکاران غیربزهکار توسط فرمانداری شمیرانات و با همکاری نمایندگی ستاد دیه استان در شهرستان شمیرانات برگزار شود.

انتهای پیام /

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۵۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.