English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل ستاددیه کشور به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل ستاددیه کشور به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صادقی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در متن پیام سید اسدالله جولایی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: «قدرشناسی از تلاش‌های قشر شریفی که پیشرفت شتابان کشور بیش از هر مولفه‌ای مرهون نوشته‌های آن‌هاست، نیازمند بیان بلیغی است که اینجانب از آن بی‌بهره‌ام. شخصا معتقد هستم تجلیل از مقام آنانی که نویدبخش آگاهی و روشنگری در بین اقشار مختلف مردمی هستند، نباید تنها در بیان خلاصه شود.

قصد ندارم با انتساب عناوینی چون طلایه‌داران جبهه اطلاع‌رسانی یا عباراتی چون چشمان بینا و زبان‌های گویای آحاد مختلف مردمی برای خبرنگاران جسور و دلسوز حوزه حقوقی و قضایی جایگاهی بتراشم که این اعتقاد قلبی بنده است؛ فعالیت در حوزه رسانه شغل و پیشه نیست، خبرنگاری عشقی است که بقای در آن جان عاشق می‌طلبد. تنها آن چه می‌توانم با این زبان الکن به رشته تحریر درآورم این است که ۱۷ مرداد تنها بهانه‌ای است برای ارج نهادن به مقام آن‌هایی که می‌گویند، بی آنکه گفته شوند.

در همه ایامی که توفیق خدمت‌رسانی به زندانیان جرایم غیرعمد را داشتم و دارم، به کرات قدرت قلم‌هایی را دیده‌ام که نهاد خسته خانواده‌های آبرومند بسیاری به مدد تک‌تک کلمات و عبارات یک گزارش یا یادداشت به آرامش رسیده‌اند. در طول 28 سال فعالیت ستاددیه بارها و بارها از سوی اصحاب متعهد رسانه مشاهده کرده‌ام که این عزیزان همیار محبوسانی شده‌اند که در سنگلاخ حوادث ناخواسته زندگی توان حرکت نداشتند. به عنوان خادم این نهاد مردمی در قالب بازخوانی‌ پرونده‌های بسیاری از مددجویان ستاد دیه اعجاز قلم‌هایی را به چشم دیده‌ام که امید بدهکاران غیربزهکار این پرونده‌ها را احیاء و رهایی از زندان را برای‌شان به ارمغان آورده است.

ضمن تشکر از همراهی‌ همیشگی شما در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و حمایت خالصانه در حوزه کمک به آزادی محکومان غیرعمد، سلامتی،  سعادت و توفیقات روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. برای شما که نوشته‌هایتان مطلع حقایق خاموش و بیان دردهای ناتمام کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان طنینی ندارد».

انتهای پیام/

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۶۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.