English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

راننده ۶۰ ساله تبریزی از بند حبس در کشور ارمنستان آزاد شد

آقای مددی، راننده کامیون اهل تبریز بعد از 25 ماه حبس در یکی از زندان‌های کشور ارمنستان به همت ستاددیه آزاد و به آغوش وطن بازگشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در شب ولادت امام رضا علیه‌السلام طی آیینی این زندانی بدهکار دیه با حضور عبداللهی نماینده وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام علیزاده نماینده قوه قضاییه و دادستان جلفا، رسول تقی‌پورمدیر نمایندگی ستاد دیه در استان آذربایجان شرقی در نقطه صفر مرزی نوردوز جلفا به میهن اسلامی بازگشت.

در روند آزادی این مددجوی نیازمند با تلاش‌های ستاد دیه آذربایجان‌شرقی علاوه بر کمک ویژه ۱۲۰ میلیون تومانی این مجموعه حمایتی، اعتباری معادل ۴۰ میلیون تومان هم از طریق تعهدات بیمه الحاقی به این فرد اعطا شد و مابقی بدهی توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان از شکات پرونده گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

«الف - مددی» مرد ۶۰ ساله تبریزی در سال ۹۴ با بارگیری سوخت هواپیما عازم کشور ارمنستان شده بود که در استان آرارات به علت نقص فنی کامیون در قسمت ترمز مشکل فنی پیدا کرده و با برخورد به چندین سواری، عامل مرگ دو نفر و مصدومیت 7 راننده تبعه کشور ارمنستان شده بود.

البته 8 خودرو نیز در آتش‌سوزی تصادف یاد شده دچار حریق می‌شوند که به دلیل ناتوانی در تامین این خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از این اتفاق، آقای مددی به 3 سال حبس و پرداخت مبلغی معادل ۲۵۰ میلیون تومان محکوم می‌شود.

انتهای پیام /

۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۳۴
تعداد کلیک: ۲,۱۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.