English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 53 زندانی غیرعمد اردبیلی در روز میلاد امام رضا (ع)

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه‌السلام ، با همت نیکوکاران اردبیلی زمینه آزادی ۵۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندانهای این استان فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، آیین آزادی 53 مددجوی تحت حمایت ستاددیه با حضور محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاددیه، یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد، مراد فتحی مدیرکل اداره زندان‌های استان و دبیر هیأت امنای ستاددیه استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی در محل اداره کل زندان مرکزی شهر اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاصدی در ابتدای این مراسم معنوی گفت: به مناسبت سالروز ولادت  با سعادت امام رضا (ع) با تلاش  شبانه روزی  کارکنان ستاددیه استان زمینه آزادی 53 تن  از زندانیان غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 29 میلیارد ریال فراهم شد که در این زمینه نباید از همکاری خوب شکات و طلبکران خصوصی پرونده‌ها در راستای تسریع در روند آزادی این محکومان غافل بود.

وی ادامه داد: در 5 ماهه سال جاری نیز تعداد 129 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با محکومیت 59 میلیارد ریالی از بند زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که این آمار آزادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی دو برابری داشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 350 زندانی جرایم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که به غیر از 6 بدهکار دیه ناشی از دیات مربوط به تصادفات رانندگی همگی بدهکاران مالی هستند. امری که برای اصلاح آن بیش از هر اقدامی توجه بیش از پیش نهادهای فرهنگی را می‌طلبد.

a1

a1

انتهای پیام /

۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۸۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.