English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بامحوریت‌تسریع‌درآزادی‌محکومان‌غیرعمد/ برنامـه‌جامـع‌«غدیـر»ستـاددیـه‌کشـور اجرایی‌شد

سیستم ثبت و پردازش اطلاعات مربوط به زندانیان تحت حمایت ستاددیه کشور با عنوان نرم افزار غدیر به مرحله اجرا درآمد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، صبح امروز (10 مرداد ماه) با حضور مسوولین آمار رایانه نمایندگی ستادهای دیه استانی با هدف حذف اسناد فیزیکی و تسریع و تدقیق بیشتر در پرونده‌های این دسته از محبوسان، سیستم ثبت و پردازش اطلاعات مربوط به زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری به مرحله اجرایی رسید.

اجرای این طرح که با عنوان نرم افزار جامع غدیر از ابتدای سال 95 در دستور کار این مجموعه حمایتی قرار گرفت، بعد از سپری شدن مرحله آزمایشی آن در 5 استان و رفع نواقص، به مرحله اجرا درآمد تا همه نمایندگی‌ها در قالب یک برنامه واحد، امر آزادی مددجویان واجد شرایط را پیگیری نمایند.

در این دوره آموزشی که در محل ستاددیه کشور برگزار شد، نحوه تشکیل پرونده از زمان درخواست یک زندانی برای بهره‌مندی از تسهیلات ستاددیه (از داخل زندان) تا مرحله واریز مبالغ بدهی به حساب اجرای احکام زندان‌ها و گزارش آزادی هر زندانی با حضور نمایندگان استانی بررسی شد.

در سیستم طراحی شده علاوه بر نظارت ستاد مرکز و امکان کنترل پرونده‌های مفتوح، منبعد تصویر تمام اسناد اعم از گزارش‌های پزشکی قانونی، نظرات موثر کارشناسان دادگستری، روند سپری شده در زمینه اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و ... باید ضمیمه احکام قضایی شده و در این برنامه بارگذاری شوند.

a1

انتهای پیام /

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۱۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.