English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 112 زندانی جرائم غیرعمد استان آذربایجان‌شرقی

از ابتدای سالجاری با کمک خیرین ستاد دیه تعداد ۱۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آذربایجان شرقی آزاد شده اند که از این تعداد ۱۰۷ نفر زندانی مرد و ۵ نفر زندانی زن بوده اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجانشرقی ضمن تبریک ایام دهه کرامت از آزادی ۱۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۶ خبر داد .

رسول تقی پور افزود : از ابتدای سال ۱۳۹۶ با کمک خیرین و نیکوکاران استان تعداد ۱۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آذربایجان شرقی آزاد شده اند که از این تعداد ۱۰۷ نفر زندانی مرد و ۵ نفر زندانی زن بوده و کل مبلغ بدهی افراد مبلغی معادل پنجاه و دو میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد :  از این میزان بدهی مبلغ هشت میلیارد ریال از طریق تسهیلات قرض الحسنه بانکی ، مبلغ ده میلیارد ریال نیز با پیگیری مددکاران ستاددیه و همکاری مددکاران شاعل در زندان‌ها و پس از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها از طریق رضایت از شاکیان پرونده تأمین و مبلغ 14 میلیارد ریال بصورت کمک ویژه به این مددجویان پرداخت شده است .

همچنین مبلغ هشتادمیلیون تومان توسط خانواده مددجویان،مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از طریق صندوق تأمین خسارات بدنی،مبلغ سه میلیارد ریال از سوی شرکتهای بیمه و ما بقی مبلغ بدهی با تلاش و پیگیری مددکاران ستاددیه و صدور دادنامه اعسار تامین شده است .

تقی پورخاطر نشان شد : در حال حاضر تعداد ۴۵۲ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندانهای استان آذربایجان شرقی حضور دارند که محکومین مالی بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی : شرکت مردم خیر و فهیم آذربایجان شرقی در طرح آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی در دهه کرامت را حرکتی خداپسندانه و خیرخواهانه دانست و گفت با شرکت در این طرح و پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان ما را در آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد یاری فرمائید.

۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۷۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.