English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیریت بحران و پیشگیری به موقع از اهم امور زندانبانی می‌باشد

مدیرکل زندانهای آذربایجان‌شرقی در پنجمین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندانهای استان گفت: مدیریت بحران و پیشگیری به موقع از اهم امور زندانبانی می‌باشد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، پنجمین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندانهای استان با حضور مدیر کل ، معاونین، روسای زندانها ، مسئولین ستادی و اداری در راستای مدیریت بحرانها و نحوه پیشگیری در زمان بروز بحران برگزا ر گردید .
میرعلی‌اکبر بنی‌هاشمی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی  در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مناسب زندانها با اشاره به تعاریف کلی از مدیریت بحرانها به چهار قسمت 1- پیشگیری 2- آمادگی  3-مقابله  4- بازسازی تقسیم نموده و افزود مهمترین مرحله بحران پیشگیری می باشد که باید با کسب اطلاعات کافی ، به موقع شناسائی و مدیریت مناسب انجام داد.
بنی هاشمی با توضیح اینکه اگر اطلاعات ما از وقایع و اتقافات کم باشد محدودیت در زمان به وجود خواهد آمد خاطر نشان کرد تشکیل ستاد بحران جهت بررسی وضعیت امنیت در زندانها و ایجاد تمهیدات لازم با توجه آموزشهای مود نیاز به مسئولین و متصدیان امرجهت پیشگیری از بروز حوادث امری ضروری در سیستم زندانبانی می باشد.

وی مدیریت بحرانها را در احصاء بحرانها و راهگارهای پیشگیری ، مطالعه پیشینه زندانها نسبت به حوادث ، استفاده از خرد جمعی صاحبان فرایندها ، بررسی آسیب ها و اتفاقات درهنگام بروز بحران ، برنامه ریزی، اجراء زیر ساختها و ایجاد بسترهایی که مانع از بروز بحران می شود دانستند.

۳ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۹۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.