English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 44 زندانی غیرعمد اردبیلی به مناسبت عید فطر

جشن آزادی 44 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در آستانه عید سعید فطر در سالن ملاقات اداره زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مراسم آزادی تعداد 44 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تحت حمایت ستاد دیه با حضور با حضور حجت‌الاسلام علی قاصدی رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای ستاددیه، یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس ستاددیه، ناصر عتباتی دادستان اردبیل، مراد فتحی مدیرکل زندان‌ها و جمعی از خیرین استانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، خدادادی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 640 زندانی جرایم غیرعمد اردبیلی با محکومیت بالغ بر 90 میلیارد تومان در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال 96 اظهار کرد: از ابتدای سال جاری نیز تعداد 87 زندانی غیرعمد واجد شرایط با مبلغ بدهی بالغ بر30 میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافته‌اند که به تفکیک محکومیت 77 نفر بابت بدهی مالی غیرکلاهبرداری، 1 نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادف رانندگی و 9نفر هم بابت عدم توانایی در پرداخت مهریه  در حبس حضور داشتند.

نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاددیه استان  اردبیل از جمع‌آوری 200 میلیون تومان در جشن گلریزان سرعین خبر داد و افزود: امسال در مجموع بیش از یک میلیارد تومان در استان اردبیل در ماه مبارک رمضان از سوی خیرین جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زندانیان جرایم غیرعمدی که با این اعتبار طعم شیرین آزادی را بچشند عددی معادل 300 نفر است.

a1

انتهای پیام /

۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵
تعداد کلیک: ۱,۹۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.