English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 205 میلیونی خیرین به پویش «سهم من ۲۵»

مردم نوعدوست یزد با مشارکت در پویش «سهم من ۲۵» که برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در حال اجراست، طی چند شب گذشته مبلغی معادل دو میلیارد و 50 میلیون ریال به ستاددیه کمک کرده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد با اشاره به اینکه تا به امروز پنچ هزار 662 نفر در این طرح عمومی مشارکت داشته‌اند یادآر شد: این پویش با شعار اینکه «تمامی زندانیان جرایم غیرعمد استان یزد آزاد می‌شوند به شرط کمک 25 هزار تومانی هر یزدی» تا به امروز زمینه آزادی بسیاری از بدهکاران مالی سرپرست خانواده را فراهم کرده است که بر حسب یک اتفاق با وقوع حادثه‌ای ناخواسته روانه زندان شده بودند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۶۳ زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند، گفت: برای آزادی  ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

افشون عنوان کرد: ۲۸ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان را زندانیان بدهکار دیات ناشی از تصادفات رانندگی، ۷۳ نفر را زندانیان مالی چک و ۶۲ نفر را هم معسران ناتوان از پرداخت مهریه شامل می‌شوند.

افشون با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان تلاش شد با برگزاری جشن های گلریزان، مقدمات آزادی تعداد زیادی از این زندانیان فراهم شود، افزود: امسال در ماه مهمانی خدا ۱۰ جشن گلریزان برگزار شد که خیران مشارکت خوبی در آن داشتند.

وی ادامه داد: امسال همچنین یک طرح با کمک ستاد دیه استان یزد، صدا و سیمای مرکز یزد و تعاونی پیشگامان با عنوان پویش مردمی «سهم من ۲۵» در یزد در حال برگزاری است.

افشون عنوان کرد: بر اساس این پویش که از چند شب گذشته در سطح استان یزد فعالیتش شده، هر یزدی می‌تواند با واریز تنها ۲۵ هزار تومان به حساب ستاد دیه استان در طرح آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کند.

انتهای پیام /

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۷۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.