English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اعطای یک قطعه زمین زراعی به زندانیان غیرعمد

خیرین کوهبنانی در جشن گلریزان این شهرستان هر کدام به سهم خود به یاری زندانیان جرایم غیرعمد شتافتند که در بین کمک‌ها اعطای یک زمین زراعی در نوع خود جالب بود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، رئیس زندان زرند و جمعی از نیکوکاران کوهبنانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین رمضانی‌زاده، رئیس دادگستری کوهبنان در سخنانی گفت: با توجه به تاکید دین مبین اسلام در خدمت به نوع همنوعان و یاری رساندن به بندگان گرفتار همواره خیرین با دغدغه در راستای حل معضلات اجتماعی گاه برداشته و بسیاری از آن‌ها با هر استطاعتی که دارند به قدر وسع خودشان همیار نهادهای حمایتی در حل مشکلات مردم و نیازمندان امت اسلامی بوده‌اند. برگزاری جشن های گلریزان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت مادی و معنوی در برپایی باشکوه این آیین سنتی در این شهرستان هم گواه همین حقیقت است.

وی افزود: ستاد دیه طبق رسالت اصلی خود دستگیر زندانیانی است که نه با سوءنیت مجرمانه بلکه ناخواسته و بر حسب ارتکاب جرائم غیرعمدی مانند بدهی ناشی از دیات تصادف رانندگییا حوادث کارگاهی به طور ناخواسته وارد زندان شده و تحمل حبس می‌کنند که این حبس علاوه بر مشکلات فردی برای شخص زندانی برای خانواده‌های آن‌ها نیز مشکلاتی را به دنبال داشته است.

رئیس دادگستری کوهبنان اظهار کرد: به برکت جشن‌های گلریزان با کمک‌های خیرین این زندانیان که ممکن است مشکلات عاطفی، اقتصادی و ... داشته باشند آزاد و به آغوش جامعه بازمی‌گردند و لبخند بر لبان کودکانی نشانده می‌شود که همواره در انتظار حضور پدر به سرمی‌برند.

در ادامه، سید حجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ستاد دیه در برگزاری طرح ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «هر شب یک جشن گلریزان» گفت: نیکوکاران بازوی توانمند ستاد دیه در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند حال چه با پرداخت بدهی به یاری این مجموعه حمایتی بیایند و چه با تلاش در اخذ رضایت و تخفیف بدهی از شکات ما را مساعدت کنند که در هر دو مورد یاد شده ستاد دیه نیازمند وجود یک چنین حامیان بزرگواری است.

وی یادآور شد: هدف اصلی برگزاری جشن‌های گلریزان علاوه بر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فرهنگ‌سازی و مشارکت در امور خیر و خداپسندانه است که به لطف خدا مردم دیار کریمان در تمامی نقاط استان در تحقق این مهم یار و یاور ستاددیه بوده‌اند.

گفتنی است در این مراسم مبلغی معادل 550 میلیون ریال به صورت نقدی از سوی خیرین پرداخت و یک قطعه زمین زراعی هم به متراژ 1000 متر مربع با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کوهبنان به ستاددیه اهدا شد.

انتهای پیام /

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۵۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.