English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

36 مددجوی غیرعمد البرزی در آستانه آزادی

با موافقت اعضای هیئت مدیره ستاددیه استان البرز 36 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان با دریافت تسهیلات این نهاد مردمی آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور ، جلسه هیئت مدیره ستاددیه استان البرز با هدف تسریع در فرآیند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با حضور اعضاء برگزار گردید.

در این جلسه همچنین پرونده 36 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد مورد بررسی اعضای هیئت مدیره ستاد دیه قرار گرفت و با پرداخت تسهیلات به این مددجویان، جهت رفع گرفتاری آنان از زندان ، موافقت گردید.

بر اساس این گزارش، کل بدهی های این سی و شش مددجو بالغ بر سی و یک میلیارد ریال برآورد گردید که شامل بدهی های دیه، مالی و مهریه می باشد.

البته از این مبلغ در حدود 12 میلیارد ریال از سوی شاکیان پرونده‌ها گذشت رضایتمندانه صورت گرفته و مابقی به صورت تسهیلات به مددجویان پردخت خواهد شد.

در ادامه این جلسه مقرر گردید از خدمات خیرین بزرگواری که ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز را یاری نموده اند ، در طی مراسمی قدردانی به عمل آید.

 محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا و عضو ستاد دیه، با اشاره به کمبود نیرو، امکانات و مکان، عملکرد ستاد دیه را در یاری رساندن به مددجویان استان البرز ،علی رغم این کمبودها، مثبت و موفق ارزیابی کرد و اظهار داشت:  در جهت کاهش حداکثری زندانیان جرائم غیرعمد و تسریع در روند آزادی رسیدگی به پرونده های مددجویانِ نیازمند نیز ، به روز گردیده است.

جبار باقری، مدیرکل زندان های استان البرز و نائب رئیس ستاد دیه نیز در سخنانی اظهار داشت: در خصوص مسایل مالی در هر سه سال حسابرسی از طریق حسابداریهای رسمی در ستاد دیه انجام گرفته که طبق استاندارهای حسابداری بوده و سلامت عملکرد مالی ستاد دیه را نشان می دهد.

در انتهای این جلسه ، محمد باقر مقدسی، مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز ، ضمن ارائه گزارشی از عملکردهای ستاد دیه برای دیگر اعضای هیئت مدیره ، تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای مددجویان واجد شرایط، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و کلیه این مددجویانِ مشمول می توانند از این تسهیلات، جهت پرداخت دیون خود بهره مند گردند.

گفتنی است در این جلسه رضا شاکرمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرج، به عنوان رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان البرز انتخاب گردید و از خدمات علی فرهادی قدردانی به عمل آمد.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۵۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.