English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 20 زندانی غیرعمد هرمزگانی با بدهی 2 میلیادری

از ابتدای سال‌جاری تا کنون 20 زندانی جرایم غیرعمد استان هرمزگان با پرداخت بدهی نزدیک به 2 میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، پانزدهمین جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تحت حمایت این نهاد مردمی با حضور جمعی از مسئولین قضایی و خیرین خداجوی استانی در محل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم شهرستان بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که به طور زنده از طریق شبکه‌های استانی خلیج فارس و شما پخش می‌شد، احمد مرادی‌نژاد مدیرنمایندگی ستاد دیه هرمزگان با تقدیر از همیاری نیکوکاران در امر آزاد زندانیان واجد شرایط این نهاد حمایتی گفت: به همت مردم نوعدوست استان هرمزگان از ابتدای سال تعداد ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی یک میلیارد و 970 میلیون تومانی از زندان‌های سطح استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی با اشاره به جمعیت 136 نفری حال حاضر زندانیان جرایم غیرعمد در این استان، افزود: رقم بدهی این افراد معادل 17 میلیارد تومان است که امیدواریم ضمن تامین مبالغ مورد نیاز این زندانیان از محل جشن‌های گلریزان تمامی سرپرستان خانواده این دسته از زندانیان از بند آزاد و طعم شیرین آزادی را بچشند.

انتهای پیام /

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۷۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • امیدکمالی
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۲۳:۰۹
  • 0
  • 0
    0

باسلام امیدکمالی هستم که الان به جرم مهریه زندانم توروخوااگه میشه کمکم کنین کسی روندارم


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.