English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 19 میلیونی کودکان اشکذری به زندانیان جرایم غیرعمد

کودکان و نوجوانان اشکذری در سومین همایش جشن گلریزان این شهرستان با اهدای مبلغی معادل 19 ملیون ریال در امر آزادی زندانیان سرپرست خانواده مشارکت داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سومین همایش جشن گلریزان شهرستان اشکذر به برکت حضور سبز آینده‌سازان ایران اسلامی برگزار شد و صندوق کمک‌های نقدی ستاد دیه استان یزد بواسطه دستان کوچک کودکان و نوجوانان این شهرستان لبریز مهر شد.

در راستای فرهنگ‌سازی در جهت رعایت قوانین و مشارکت کودکان و نوجوان در انجام کارهای انساندوستانه و آشنایی عملی با موضوع انفاق و مشارکت در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نمایندگی ستاد دیه در استان یزد موضوع ساخت صندوق ویژه کمک‌های نقدی کودکان را در شهرستان اشکذر به طور آزمایشی مورد اجرا قرار داد که به دنبال این اقدام جمعی از کودکان نیک‌اندیش ضمن شکستن قلک‌های خود و تقدیم پس‌اندازهای‌شان به ستاددیه در این کار مشارکت داشتند که ماحصل آن کمک ۱۸ میلیون و 820 هزار ریالی این خیرین خردسال بود.

a1

استقبال اردکانی‌ها از جشن‌های گلریزان

به مناسبت هفته اطعام نیازمندان مراسم جشن گلریزانی با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به بیماران نیازمند در  اردکان برگزار شد.

این مراسم در سال جاری با همکاری مسئولین زندان اردکان، فرمانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت و درمان اردکان در این شهرستان از ۱۸خرداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کمک ۵۰۰ میلیونی خیرین خاتم به زندانیان غیرعمد

دبیر ستاد جشن گلریزان خاتم از کمک ۵۰ میلیون تومانی خیرین به زندانیان غیر عمد و نیازمندان در جشن گلریزان امسال خبر داد.

ستاد جشن گلریزان خاتم از دو سال گذشته، در این شهرستان مستقر شده که امسال مردوم نوعدوست این شهرستان مبلغ ۲۷ میلیون به صورت نقد، مبلغی معادل ۲۳ میلیون در قالب تعهد به زندانیان تحت حمایت ستاد دیه کمک کرده‌اند که امید است به برکت این مبالغ اهدایی تعداد آزادی‌ها از استخلاص 5 زندانی واجد شرایط فراتر رود.

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین تفت به ستاددیه

سومین همایش جشن گلریزان شهرستان تفت با حضور حجت‌ا‌لاسلام غفوری امام جمعه، محمد سلیمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان‌ها،  محمدرضا رفیعی‌زاده معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان، حمیدرضا زارع مدیر زندان مرکزی یزد و جمعی دیگر از مسئولین و خیرین شهرستان تفت در هتل شیرکوه شهرستان تفت برگزار شد.

در این آیین سنتی که مبلغی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شد حسین معلم، نویسنده و پژوهشگر داستانی کوتاه با مضمون زندانیان جرایم غیرعمد را برای حاضرین قرائت کرد.

کمک ۵۰۰ میلیونی خیرین میبدی به محکومان غیرعمد

معاون فرماندار میبد با اشاره به ضرورت مردمی برگزار شدن جشن‌های گلریزان، گفت: خیرین شهرستان میبد ۵۰۰ میلیون ریالی برای آزادی محکومین مالی این شهرستان کمک کردند.

سیدمحسن فلاح در مراسم جشن گلریزان این شهرستان، با قدردانی از حرکت خوب ستاد دیه استان به منظور فراهم کردن زمینه‌های آزادی محکومین مالی، گفت: این حرکت در سال‌های اخیر باعث آزادی بسیاری از محکومین مالی و خوشحالی خانواده‌ها شده است .

وی افزود: ورود یک فرد محکوم مالی به زندان، آسیب‌های زیادی را برای جامعه تحمیل می‌کند و ممکن است این امر باعث فروپاشی خانواده‌ها و آسیب‌های دیگر شود.

انتهای پیام /

 

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
تعداد کلیک: ۱,۹۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.