English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش ۳ برابری کمک‌های خیرین به ستاددیه استان تهران

مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران گفت: میزان کمک‌های دریافتی در ماه مبارک رمضان در مقایسه با سه سال گذشته رشدی 3 برابری داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی در جشن گلریزان این ستاد مردمی که در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد، گفت: طبق اعلام مسئولان برگزاری این مراسم سنتی خیرین تا این لحظه با اهدای مبلغی معادل سه میلیارد و 800 میلیون زمینه آزادی نزدیک به 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: یکی از خیرین ثابت قدم این مجموعه حمایتی امسال با اهدای ۲ فقره فیش حج تمتع به یاری ستاد دیه در امر آزادی زندانیان واجد شرایط پرداخت که این اوراق در ابتدای مراسم با همت عالی به قیمتی معادل ۵۰۰ میلیون ریال فروخته شد و مجدد با نیت خیرخواهانه به ستاد اهدا گردید.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران یادآور شد: سال گذشته با کمک خیرین این مجموعه حمایتی توفیق داشت تعداد ۷۹۶ نفر از زندانیان معسر را از بند حبس رهایی بخشد که جمع بدهی این افراد مبلغی بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال بود.

محسن رفیق دوست رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران و مجید احسانی معاون اجرایی ستاد دیه کشور از جمله مهمانان این همایش معنوی بودند.

انتهای پیام /

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۵۱
تعداد کلیک: ۱,۸۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.