English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زمینه آزادی 37 زندانی غیرعمد اصفهانی در ماه رمضان فراهم شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۳۷ زندانی که به علت جرائم مالی غیرکلاهبرداری در زندان به سر می‌بردند با کمک خیران اصفهانی آزاد شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، ایرج نحوی مدیر نمایندگی ستاددیه استان اصفهان اظهار کرد: نیکوکاران استان اصفهان در هفت شب نخست ماه مهمانی خدا مبلغی معادل 294 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند که این مبلغ را به نوعی می‌توان بیشتر مربوط به حمایت‌های مردم شریف شهرستان گلپایگان دانست، چرا که رقم نهایی دیگر شهرستان‌ها هنوز احصاء نشده است.

وی افزود: در کنار این کمک‌های مردمی از تمام حمایت‌های صاحبان حرف، روسای کارخانه‌ها و مراکز صنعتی استان اصفهان هم صمیمانه تشکر می‌کنیم. امسال هم شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خط مقدم حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد این استان همیار صادق ستاد دیه بود و مبلغی معادل یک میلیارد و 740 میلیون تومان به این منظور اختصاص داد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان یادآور شد: طبق سال‌های گذشته در برنامه تلویزیونی «یک شهر یک ضیافت» که ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان هر شب به طور زنده روی آنتن می‌رود پخش می‌شود، علاوه بر جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادی زندانیان تحت حمایت ستاددیه ، در قالب میان‌برنامه‌هایی به موضوع آموزش و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها پرداخته‌ایم.

انتهای پیام /

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۷۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.