English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خلوص رمز توفیقات ستاد دیه است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تقدیر از عملکرد ستاددیه در آزادی 105 هزار محکوم غیرعمد گفت: رمز توفیقات این نهاد مردمی در گرو نیت خالصانه شهید لاجوردی به عنوان موسس مجموعه است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اعضاء هیات امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان‌شمالی در آستانه برگزاری جشن گلریزان شهرستان بجنورد با حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بجنورد دیدار و گزارشی از فعالیت‌های این نهاد حمایتی ارائه کردند.

در ابتدای این دیدار که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه خراسان شمالی در سخنانی به فلسفه وجودی ستاد دیه اشاره نمود و گفت: فعالیت‌های ستاد دیه در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و همچنین آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

وی با بیان این که رمضان سال جاری ستاد دیه این استان میزبان برگزاری 7 جشن گلریزان است، افزود: امید است با برنامه‌ریزی انجام گرفته ضمن جلب حداکثری کمک‌های خیرین در راستای آزادی 50 زندانی حال حاضر زندان‌های این استان اقدام موثر انجام گیرد.

در ادامه، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی نیز در سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های ستاد دیه در سال گذشته، آزادی ۱۹۸ زندانی جرائم غیر عمد را در سال ۹۵ ماحصل کمک‌های نوعدوستانه خیرین مطرح کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان در تلاش هستیم با جذب کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان تمامی زندانیان جرائم غیرعمد را از بند حبس رهایی بخشیم.

دبیر هیئت امناء ستاد دیه خراسان‌شمالی یادآور شد: با کمیته‌های اجرایی تشکیل شده امسال با محوریت آموزش و پیشگیری برنامه‌های متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل زندانهای استان اعزام روحانیون شاغل در زندانها به مساجد سطح شهر و تبیین اهداف ستاد دیه را از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد و از امام جمعه بجنورد خواست تا در خطبه‌های نماز جمعه از خیرین در راستای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد دعوت نماید.

حجت‌الاسلام یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این دیدار ماه رمضان را بهترین فرصت برای بهره جستن از فیوضات معنوی مطرح کرد و خطاب به اعضاء هیئت امنای ستاد دیه خراسان شمالی، فعالیت در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را از ارزش‌های اصیل دین مبین اسلام دانست و مجموعه اقدامات این نهاد مردمی را نمونه بارز تعاون و تقوی معرفی کرد.

وی با قرائت فرازی از دعای ماه مبارک رمضان طلب آزادسازی بندگان را تجلی در فعالیت‌های ستاد دیه دانست و گفت: دستگیری از نیازمندان نوعی صدقه و حسنه است و امروز هم اگر با همین نوع نگاه ستاددیه توفیق در آزادی 105 هزار زندانی واجد شرایط را داشته بدون شک این امر در نیت خالصانه شهید لاجوردی به عنوان موسس و دیگر کارکنان آن نهفته است. افرادی که وظیفه خود را رنگی الهی می‌بخشند.

انتهای پیام /

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۲۰
تعداد کلیک: ۲,۹۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.