English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سفره‌های همدلی با محکومان غیرعمد

برنامه تلویزیونی «سفره‌های همدلی» با ساختار ترکیبی- نمایشی با محوریت سبک زندگی در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی خراسان پخش می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، برنامه «سفره‌های همدلی» با تاکید بر امر پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، رمضان امسال میهمان افطارخراسانی‌ها است.

این برنامه 120 دقیقه‌ای که هر روز با ساختاری متفاوت روی آنتن سیمای استانی خراسان رضوی می‌رود، سال گذشته رتبه برتر ویژه برنامه‌های مربوط به افطار را در بین مراکز استان‌ها کسب کرده بود.

جواد غفاریان طوسی، مدیر نمایندگی ستاددیه خراسان‌رضوی با حضور در این برنامه زنده تلوزیونی به ارایه گزارشی از روند برگزاری جشن‌های گلریزان در این استان پرداخت و گفت: اول تیر ماه مصادف با ۲۷ امین روز ماه مبارک رمضان همایش گلریزان مرکز استان با حضور سید مرتضی بختیاری، رییس هیات امنای ستاددیه کشور در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از همیاری خیرین شهرستان تربت جام در راستای برگزاری جشن باشکوه آزادی زندانیان تحت حمایت ستاددیه افزود: در این آیین سنتی که با حضور امام جمعه و رییس زندان این شهرستان برگزار شد، خیرین نوعدوست با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد و 150 میلیون ریال در امر آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مشارکت داشتند.

انتهای پیام /

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۸۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.