English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاد دیه ظرفیت خوبی را در جهت رفع مشکلات زندانیان دارد

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی گفت: ستاد دیه ظرفیت خوبی را در جهت رفع مشکلات زندانیان دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، نهمین نشست ستاد دیه استان خراسان جنوبی با هدف بررسی راهکارهای کاهش جمعیت کیفری ، بررسی راهکارهایی جهت کمک به زندانی و خانواده آنها از طریق این نهاد مردمی در محل این ستاد دیه استان تشکیل شد.

اربابی، مدیر کل زندانهای استان و رئیس هیئت مدیره این استان در سخنانی اظهار داشت : در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم و تکریم آنها اهمیت و جایگاه خاصی داشته و این خدمت برای مسئولین و مدیران توفیقی بزرگ می باشد و مسئولینی که دراین نظام مقدس مسئولیتی قبول می‌کنند، بایستی ضمن انجام خدمت صادقانه این مسئولیت را یک موهبت ازطرف خداوند دانسته و در انجام آنها نهایت اخلاص و دقت را داشته باشند.

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی خواستار همت بیش از پیش مسئولین ستاد دیه استان، برای حل و فصل مشکلات زندانیان شد و افزود: جایگاه ستاددیه در کاهش جمعیت کیفری نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: ما برای تغییر در نگرش و شیوه زندگی بزهکاران صبر و تحمل ویژه ای باید داشته باشیم و با اعمال مدیریتی صحیح جلوی آسیب‌های احتمالی را بگیریم .

اربابی گفت: چه بسا که چشم امید زندانی و خانواده‌های آنها به زندان و ستاد دیه بوده و همکاری و تلاش ما نور امید را در دل این افراد آسیب دیده روشن کرده و می‌تواند نقطه عطفی برای شروع یک زندگی آبرومند باشد که در این زمینه ستاد دیه ظرفیت خوبی را در جهت رفع مشکلات زندانیان داشته و در کاهش حداکثری این مددجویان غیرعمد برنامه ریزی دارد.

در ادامه این نشست مدیر عامل و اعضای ستاد دیه استان ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد و اقدامات صورت گرفته، نقطه نظرات ، مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند.

 

۲۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۱۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.