English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدال طلای مسابقات جهانی شنای 2016 آلمان به ستاد دیه اهدا شد

شورش دلپسند، ورزشکار معلول کرمانی تیم‌ملی شنای ایران مدال طلای مسابقات جهانی 2016 آلمان خودش را به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، چهارمین جشن گلریزان (ماه عاشقی) شهر کرمان با حضور مدیران امور شعب بانک‌های استان و جمعی از کارکنان آن‌ها در محل ساختمان شماره 3 استانداری کرمان برگزار شد.

سید شورش دلپسند، سرمربی تیم شنای جانبازان و معلولین استان کرمان و از ورزشکاران تحصیل کرده کشورمان با حضور در این مراسم معنوی ضمن اهدای مدال طلایی رنگ خود در راستای آزادی زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاددیه گفت: 17 سال است بر روی ویلچر می‌نشینم و بیش از آنکه در ارتباطاتم حرکتی داشته باشم با دقت به موضوعات نظر می‌کنم. با دیدن جشن گلریزان آزادی دربندان درمند و آبرومند که از طریق سیمای استانی هر شب از تلویزیون پخش می‌شود، تصمیم گرفتم با تقدیم آخرین مدال طلای جهانی‌ام، به سهم خودم در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشم.

وی اظهار کرد: درست است که برای کسب این مدال تلاش زیادی داشتم اما امیدوارم این مدال بتواند گره کور بنده‌ای از بندگان خداوند را که ناخواسته وارد زندان شده است را باز کند.

در ادامه این مراسم، رمضان امیری مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان در چهارمین شب از برنامه جشن گلریزان با اشاره به عواقب فردی و اجتماعی محکومیت حبس گفت: در زندانی شدن یک محکوم غیرعمد بیشتر از خود زندانی، خانواده آن‌ها در معرض آسیب قرار دارد و برای رهایی از این مشکل تنها تدبیر قضایی کافی نبوده و حمایت عمومی هموطنان را هم در بحث درمان و هم پیشگیری می‌‎طلبد.

وی افزود : در بیش از ۸۰ روایت آمده است که اگر کسی که صبح بیدار شود و زندگی روزانه خود را آغاز کند و درصد رفع حوائج بستگان و همسایگان خود نباشد، کسی که سیر بخوابد اما همسایه‌اش گرسنه باشد، کسی اگر ندای کمک‌خواهی انسانی را بشنود ولی اجابت نکند، یک چنین فردی را نمی‌توان مسلمان خواند.

حجت‌الله موسوی‌قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان هم در سخنانی اظهار کرد: بانک‌های استان ۱۰ میلیارد تومان به صورت پرداخت وام قرض الحسنه  در ۶سال گذشته کمک کردند که این امر موجب آزادی ۶۰۰ زندانی واجد شرایط شد.

وی افزود: سال گذشته نیز بانک‌های استان با کمک یک میلیارد و 120 میلیون ریالی خود زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد استان را فراهم کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم در همت عالی مدال طلای شورش دلسپند در مسابقات جهانی شنا از سوی یکی از خیرین حاضر به مبلغ 50 میلیون ریال خریداری شد.

a1

انتهای پیام /

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
تعداد کلیک: ۱,۸۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.