English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 3.5 میلیاردی خیرین در سی‌امین گلریزان ستاددیه کشور

مسئولین کشوری و نیکوکاران نیک‌‍اندیش با حضور در سی‌امین جشن گلریزان ستاد دیه کشور مبلغی معادل 3 میلیارد و 426 میلیون تومان، به منظور آزادی محکومان جرایم غیرعمد اختصاص دادند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، عصر دیروز (9 خرداد ماه) سی‌امین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با سخنرانی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندانها و علاء میر محمدصادقی، رییس هیات مدیره ستاددیه کشور در تهران برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مقامات قضایی، سیاسی و فرهنگی حضور داشتند، خیرین نوعدوست ایران اسلامی با اهدای مبلغ 34 میلیارد ریال، همیار ستاد دیه در آزادی مددجویان واجد شرایط این نهاد مردمی شدند.

جمعی از مدعوین این آیین سنتی، فرصت حضور در مراسم را نداشتند، مبلغ جمع‌آوری شده طبق رویه سال‌های قبل با اهدای وجوهات نقدی خیرین غایب و کمک اهدایی هر ساله نمایندگان مجلس که با فاصله‌ای زمانی نسبت به این ضیافت واریز می‌شود، افزایش خواهد داشت.

گفتنی است، در سی‌امین جشن گلریزان ستاددیه کشور رهبر معظم انقلاب با بذل کمک 313 میلیون تومانی، اولین چراغ این آیین معنوی را روشن کردند و در ادامه دکتر روحانی، رییس جمهور کشورمان با اختصاص مبلغ 270 میلیون تومان و سران قوه قضاییه و مقننه هر کدام با واریز مبلغی معادل 50 میلیون تومان، در این امر مشارکت داشتند.

a1

a1

a1


a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۴
تعداد کلیک: ۴,۰۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.