English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 82 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خراسان شمالی

مدیرکل زندانهای استان خراسان شمالی گفت: با اختصاص کامل مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد 82 نفر از زندانیان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بلوکی مدیر کل زندانهای استان و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان با اعلام این خبر اظهار داشت: با اختصاص کامل مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه میزان  ده میلیارد ریال تعداد 82 زندانی جرائم غیرعمد از سطح زندانهای استان آزاد شدند .

بلوکی تصریح کرد: از کل این مبلغ 5 میلیارد ریال سهم استانی بود که این مبلغ در اختیار دادگستری استان قرار گرفت و دادگستری نیز با در اختیار قرار دادن آن  در اختیار ستاد دیه استان موجبات آزادی 42 نفر را فراهم نمود.

وی افزود: در این راستا 5 میلیارد ریال نیز سهم وزارت دادگستری بود که وزارت این مبلغ را در اختیار ستاد دیه کشور قرار داد و به موجب آن زمینه آزادی 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم گردید.

مدیر کل زندان‌های استان خاطر نشان ساخت: گرچه کل بدهی این 82 نفر بیش از 30 میلیارد ریال بوده ، لیکن با تلاش مدیر عامل و اعضای ستاد دیه استان بخش اعظمی از این بدهی از شکات تخفیف گرفته شد به نحوی که در پایان سال 92 زندانهای استان در حوادث رانندگی فاقد محکومین دیه بود . 

گفتنی است کل اعتبار سفر مقام معظم رهبری به استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال 91 و 92 هزینه و اختصاص داده شد .

۲۹ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۲۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.