English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای آزادی 250 زندانی غیرعمد استان کردستان

دو هفته تا مانده تا ماه مهمانی خدا مردم کردستان در حاشیه یک برنامه ورزشی، چراغ جشن‌های گلریزان را روشن کردند و در صدد هستند تا پایان رمضان زمینه آزادی 250 مددجوی ستاددیه را فراهم نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هم‌اکنون 250 زندانی جرایم غیرعمد استان کردستان با مبلغ بدهی 20 میلیارد تومانی در حبس به سرمی‌برند که امید است در قالب جشن‌هایی گلریزانی که از این روزها تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، زمینه آزادی حداکثری این افراد از محل کمک‌های نوعدوستانه خیرین استانی فراهم شود.  

اسعد ورمزیار، نماینده ستاددیه استان کردستان در جمع ورزشکاران و نیکوکاران حاضر در برنامه صبحگاهی همایش خانوادگی «صبح و نشاط» شهرستان مریوان گفت: مردم خون گرم مریوان از گذشته تا به امروز در بذل مال و جان برای اعتقادات خود استوار و شهره بوده‌اند. مردمی به با اراده‌هایی به بلندای آبیدر و با اصالت همچون تاریخ غمچغای. مردمی به سرافرازی آربابا و به درخشانی زریوار و صلاحبت خود کردستان.

وی ادامه داد: در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان قرار داریم و امید است مردم نیک‌اندیش استان کردستان به مانند سال گذشته که با برگزاری بیش از 10 جشن گلریزان زمینه آزادی 220 مددجوی غیرعمد را با یک بدهی 13 میلیارد تومانی فراهم کردند، امسال هم در راستای دستگیری از مددجویان موجود در زندان‌های استان نقش‌آفرین باشیم.

نماینده ستاددیه استان کردستان افزود: سال 95 با حمایت خیرین شهرستان مریوان زمینه آزاد 10 محبوس واجد شرایط با پرداخت رقمی بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان فراهم گردید.

گفتنی است، ستاددیه طبق تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون ورزش‌های همگانی با دو رویکرد «جلب مشارکتهای مردمی» و «پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌« ضمن توزیع اقلام‌ فرهنگی در مسیر همایش‌های‌ پیاده‌روی شهرستان‌های کشور، با اعزام نماینده و توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی در حاشیه این برنامه ورزشی فعالیت دارد.

انتهای پیام /

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۷۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.