English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی بیش از 100 مددجوی غیرعمد اصفهانی در طول یک ماه

مدیرعامل‌ستاددیه اصفهان از آزادی 106مددجوی غیرعمد در طول یکماهه گذشته به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مجید احسانی با اعلام خبر آزادی بیش از106مددجوی جرائم غیرعمد در طول یکماهه گذشته، اظهارداشت:  درراستای انجام وظایف ستاددیه استان و مهیا نمودن زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمداستان بابرگزاری  جلسات مختلف با حضور اعضاء محترم هیئت مدیره ستاددیه استان به مناسبت های مختلفی همچون هفته گرامیداشت دفاع مقدس و اعیاد بزرگ غدیر و قربان، تعداد 106 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد اززندانهای این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی در ادامه از تعامل خوب بانکهای عامل و خیرین سخن گفت و افزود: بزرگترین خیرین ما در مجموعه ستاددیه شاکیان مددجویان هستند که با گذشت از درصد بسیاری از طلب خود، در وهله اول اینها هستند که مقدمات یک آزادی را فراه کرده و گاه پر رنگ‌ترین نقش را در ترسع فرآیند یک آزادی داشته باشند.

احسانی در ادامه اظهارداشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد 47 زندانی با مبلغ 11.210.358.769 ریال، به مناسبت عید سعید قربان تعداد 18 زندانی با مبلغ 2.570.000.000 ریال و به مناسبت عید سعید غدیرخم تعداد 41 زندانی با مبلغ 3.880.000.000 ریال از زندانهای استان و مخصوصا زندان مرکزی اصفهان آزاد و یا زمینه آزادی آنان مهیا شده است.

مدیرعامل ستاددیه اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه گلریزان که در همایش تجلیل از خیرین که با  هدف آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت عید ولایت انجام پذیرفته، بیش از 700 میلیون ریال به ستاد دیه استان اهداء و هم چنین مدیریت شعب بانک ملی استان اصفهان نیز 300 فقره وام قرض الحسنه 2 میلیون تومانی به ستاد دیه استان جهت پرداخت به مددجویان جرائم غیر عمد اهداء نمود.

 

۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۰۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.