English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاد دیه حامی معسرترین افراد است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تقدیر از اقدامات ستاددیه در راستای حبس‌زدایی از زندان‌ها گفت: این مجموعه مردمی حامی و دستگیر معسرترین افراد جامعه است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، صبح امروز (17 اردیبهشت ماه) با هدف تسریع در روند آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری جلسه مشترک اعضای این نهاد مردمی با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

سخنگوی دولت یازدهم در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش ستاددیه در آزادی قریب به 103 هزار زندانی واجد شرایط محکوم به جرایم غیرعمد گفت: ستاد دیه در رفع حوائج معسرترین افرادی که به ناخواسته روانه زندان شده‌اند موفق عمل کرده و از تمامی مسئولین ستاددیه کشور بابت این که اعضای هیات دولت را نیز سالانه در این امر خداپسندانه سهیم کرده‌اند، سپاسگزارم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: موهبت آزادی برای هموطنان آبرومند و نیازمند، رسالتی است که اعضای ستاددیه برای خود ترسیم کرده‌اند که در راستای تحققق این رسالت دولت از هیچ حمایتی دریغ نداشته است.

مدیرعامل ستاددیه کشور هم در سخنانی با تشکر از حمایت‌های دولت در راستای کمک به محکومان غیرعمد زندانی گفت: در طول سه دهه فعالیت ستاد دیه، این مجموعه حمایتی همواره از کمک‌های معنوی و مادی دولت‌ها بهره‌مند بوده و به لطف الهی این مساعدت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با تقدیر از کمک 150 میلیارد ریالی دولت در راستای اجرای طرح «بهار انقلاب تا بهار طبیعت» افزود: در این برنامه که در 50 روز آخر سال گذشته اجرا شد به اعتبار کمک‌های مردمی و حمایت خاص دولتمردان زمینه آزادی 1500 زندانی مستحق با بدهی 24 میلیارد تومانی از بند حبس فراهم گردید.

جولایی، توجه دولتمردان نسبت به تخصیص کامل بودجه مصوب را خواستار شد و گفت: برای سال جاری مصوب گردید مبلغی معادل 216 میلیارد ریال برای آزادی از زندانیان جرایم غیرعمد به این ستاد پرداخت شود که تقاضا داریم برای تسریع در روند آزادی 7500 محبوس واجد شرایط کشور حمایت لازم در جهت تخصیص صد در صدی مبلغ یاد شده مبذول شود.

a1

a1

 انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۶۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • سید اسماعیل هاشمی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۴۸
  • 0
  • 0
    0

ریاست محترم ستاد دیه مازندران با سلام ضمن تشکر از توجه جنابعالی بطور مختصر عرض مینمایم اینجانب سید محمد هاشمی فرزند شهید سید مصطفی هاشمی بیکار بوده وبعلت عدم توان مالی در پرداخت مهریه همسرم زندانی شده ام وتقاضای اَعسار هم دادم که متاسفانه بدون دلیل پذیرفته
نشد با اینکه هیچ مال وپولی ندارم. بطرز عجیبی قاضی پرونده حکم پرداخت 110 سکه در جا را صادر نموده است که به هر که میگوییم تعجب می کند. بنظر شما این ظلم به یک فرزند شهید بیکار نیست لازم بذکر است بنده قبلا اعتیاد به شیشه و... داشته ام وبه تحری


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.