English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 7 زندانی غیرعمد استان مرکزی به برکت اعیاد شعبانیه

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد علیهم‌السلام زمینه آزادی 7 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاددیه استان مرکزی فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به مناسبت اعیاد مسعود شعبانیه 7 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان مرکزی با کمک خیرین استانی و کشوری آزاد و به کانون گرم خانواده‌های‌شان بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه این استان ضمن اعلام این خبر گفت: مبلغ بدهی این افراد که همگی به دلیل بدهی مالی روانه زندان شده‌ بودند مبلغی معادل 717 میلیون ریال بود که از  این میزان بدهی 221 میلیون ریال از سوی شکات و طلبکاران گذشت اخذ شده است.

 محمدحسن حسین‌بیگی، ادامه داد: مبلغ 496 میلیون ریال نیز از محل منابع ستاد دیه کشور و کمک‌های واریزی نیکوکاران استانی تأمین گردیده است . که از این تعداد 5 نفر از زندان اراک ،1 نفر از زندان خمین و 1 نفر از زندان ساوه  آزاد گردیدند .

وی با اشاره به جمعیت مددجویان واجد شرایط استان اظهار کرد: هم اکنون تعداد 201 نفر از محکومان جرایم غیرعمد ناشی از دیه و بدهی‌های مالی در زندان‌های استان مرکزی تحمل حبس می‌کنند که رقم بدهی این افراد معادل 7 میلیارد تومان برآورد می ‌شود.

انتهای پیام /

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰
تعداد کلیک: ۲,۰۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.