English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

97 درصد زندانیان غیرعمد اردبیل بدهکاران مالی هستند

در جمع زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل بدهکاران ناشی از تعهدات چک، مهریه و نفقه در مجموع با 341 مددجو بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، هم‌اکنون 353 مددجوی جرایم غیرعمد در استان اردبیل تحمل حبس می‌کنند که از این بین 12 نفر بابت دیات ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی و 341 زندانی هم به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی ناشی از صدور چک بلامحل، مهریه‌های معقول و نفقه در زندان حضور دارند.

کمک ۸۰۰ میلیونی اردبیلی‌ها به محکومان غیرعمد

کریم الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل در جلسه ستاد دیه بانوان این استان گفت: در سال گذشته (95) خیرین خداجو با بذل کمک ۷۹۹ میلیون تومانی خود زمینه آزادی 208 محکوم تحت حمایت این مجموعه را فراهم کردند که ۴۲۷ میلیون تومان این وجوه در جشن‌‎های گلریزان و مابقی مبلغ به مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال جمع آوری شده است.

وی با اشاره به این که سه نفر از محبوسان آزاد شده را بانوان شامل می‌شدند، اظهار کرد: در نوع جرایم این افراد استخلاص یافته هم باید گفت ۱۹ نفر با محکومیت دیه فوتی و جرحی تصادفات رانندگی، ۱۵۹ نفر به دلیل بدهی مالی ناشی از صدور چک و ۳۰ نفر هم به علت مهریه و نفقه در زندان بسرمی‌بردند.

انتهای پیام /

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۵۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.