English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

12محکوم غیرعمد استان مرکزی در آستانه آزادی

اعضای هیات امنای نمایندگی ستاددیه استان مرکزی ضمن بررسی پرونده 17 مددجوی نیازمند این نهاد با اعطای تسهیلات بدون بهره با 12 نفر از بدهکاران مالی و دیه موافقت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اولین جلسه هیات امناء ستاد دیه در سال 96 به ریاست حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، در محل دادگستری کل این استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیر نمایندگی ستاد دیه این استان در ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه سال 95 گفت: سال گذشته 217 نفر زندانی واجد شرایط با مبلغ بدهی بالغ بر 141 میلیارد ریال از سطح زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند که به همت کمیته‌های صلح و سازش و ضمن دعوت از شکات به میزان 54 میلیارد ریال از سوی شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

محمدحسن حسین‌بیگی، با اشاره به برنامه‌های ویژه این نهاد مردمی در ماه مبارک رمضان افزود: در سال جاری نیز با هماهنگی به عمل آمده با مسئولین صدا و سیمای استانی با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آموزش همگانی ویژه برنامه تلوزیونی «قبول باشه» در ایام ماه مهمانی خدا پخش خواهد شد که امید است به مانند سال پیش که مبلغی معادل 2 میلیارد ریال از طریق این برنامه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص یافت این رقم در امسال با رشدی دو برابری همراه باشد.

وی با اعلام آمار موجودی محکومان غیرعمد گفت: در حال حاضر تعداد 209 مددجویان جرائم غیر عمد با مبلغ بدهی 14 میلیارد تومانی خود در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند.

در ادامه این جلسه تعداد 17 پرونده افراد واجد شرایط با مبلغ بدهی دو میلیارد و 875 میلیون ریال توسط اعضاء هیئت امناء ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با اعطای تسهیلات بدون سود از محل منابع تخصیصی ستاددیه کشور به تعداد 12 نفر موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام /

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱
تعداد کلیک: ۱,۶۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.