English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد در گچساران

فرماندار گچساران با بیان اینکه 92 زندانی جرائم غیرعمد در زندان گچساران چشم به راه کمک خیرین هستند، از برگزاری همایش گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد در گچساران خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از برگزاری همایش گلریزان ویژه زندانیان جرایم غیرعمد در گچساران خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به همت فرمانداری گچساران با همکاری ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد، اداره زندان، دادگستری، شهرداری و شورای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز چهارشنبه مورخ 30 مهرماه راس ساعت 16 عصر در سالن اجتماعات هلال احمر دوگنبدان برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اکثر زندانیان ما به علت جرائم غیرعمد و عدم آشنایی با قوانین و مقررات در زمینه‌های مختلفی نظیر عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم آشنایی با قوانین مربوط به چک و سفته، مهریه‌های غیرمتعارف و خارج از عرف در بند زندان هستند که نیاز به یاری مسئولان و خیرین دارند.

رحیمی با تاکید بر تبلیغ از طریق نهادهای دولتی و غیردولتی، افراد و شخصیت‌های تاثیرگذار در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها، بیان کرد: 92 زندانی جرائم غیرعمد گچسارانی در بند زندان چشم به کمک و یاری مردم و خیرین شهرستان دوخته‌اند.

وی گفت: به منظور برگزاری این همایش به صورت هرچه باشکوه‌تر دعوت از اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این همایش انجام شده و امیدواریم که بتوانیم در راستای آزادسازی زندانیان و برگرداندن آنها به آغوش خانواده بخشی از این مبالغ را جمع‌آوری کنیم.

فرماندار گچساران ضمن دعوت از مسئولان شهرستان جهت شرکت در این مراسم، خواستار همکاری مطلوب و شایسته آنها در برگزاری این همایش شد.

رحیمی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی در سالجاری تداوم داشته باشد، عنوان کرد: همه ما باید در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم در خصوص رعایت قوانین، از ورود افراد به زندان‎ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به احادیث و روایات در خصوص کمک به همنوعان، یادآور شد: مردم گچساران تاکنون با حضور پرشور در صحنه‌های مختلف کمک به نیازمندان، حس همدردی و کمک به همنوعان را به اثبات رسانده‌اند و امید است که در این همایش نیز مشارکت فعالانه داشته باشند. 

۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۱۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.