English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

محکومان چک در صدر مددجویان تحت حمایت ستاد دیه

مدیرعامل ستاد مردمی دیه گفت: شش هزار و 92 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبردار در 9 ماهه امسال با مبلغ کل بدهی 4 هزار میلیارد و 862 میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

 

سید اسدالله جولایی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضائی ایرنا، افزود: 38 درصد از این مبلغ با تلاش کمیته های صلح و سازش از اولیای دم، طلبکاران و شکات رضایت گرفته شد که به طور میانگین میزان اخذ گذشت برای هر زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبردار آزاد شده سه میلیون تومان بوده است.

محکومان مالی چک در صدر زندانیان جرائم غیرعمد

مدیر عامل ستاد مردمی دیه با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار و 266 زندانی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبردار در زندان های کشور تحمل حبس می کنند، اظهار کرد: محکومان مالی چک با 7500 زندانی در صدر زندانیان جرائم غیرعمد قرار دارند و مهریه با 2300 زندانی و نفقه با 500 زندانی در ردیف بعد از محکومان چک قرار دارند.

جولایی ، محکومان مالی جرائم غیرعمد مربوط به حوادث کارگاهی را در صدر توجه ستاد دیه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 70 محکوم مالی مربوط به حوادث کارگاهی در زندان ها به سر می برند و جالب توجه است از مجموع کل زندانیان جرایم غیرعمد نیز 130 نفر را زندانیان زن شامل می‌شوند.

آزادی یک هزار و 500 زندانی با اجرای طرح «از بهار انقلاب تا بهار طبیعت»

مدیرعامل ستاد دیه با توضیح طرحی با عنوان از بهار انقلاب تا بهار طبیعت گفت: در این طرح قرار شد از 12 بهمن تا 28 اسفند کل زندانیان جرائم مالی غیرعمد با سقف بدهی 22 میلیون تومان با تلاش و پیگیری ستاد دیه آزاد شده و در ایام نوروز به کانون پرمهر خانواده بازگردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص شد سقف بدهی یک پنجم زندانیان جرائم غیرعمد ، 22 میلیون تومان است که تا امروز هزار نفر از این زندانیان از حبس رهایی یافتند و قرار است تا چند روز باقیمانده به عید مقدمات آزادی 500 نفر دیگر هم فراهم شود.

انتهای پیام /

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۹۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.